وبلاگ شخصی حمید تدینی

برنامه نویس قالب و صفحات وب و سیستم های تحت وب

وبلاگ شخصی حمید تدینی

برنامه نویس قالب و صفحات وب و سیستم های تحت وب

برنامه نویس صفحات وب ، طراحی قالب ، سیستم های اطلاعاتی تحت وب ، ارائه پنل SMS و هاستینگ و دامنه ، افزایش رتبه سایت ها در اینترنت و ...

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

بسیاری از شرکت هایی که برای اولین بار شروع به طراحی سایتی برای خود می کنند و یا قصد دارند تا وبسایت خود را تغییر دهند و فعالیت های خود را گسترده تر نمایند ، در این امر دچار اشتباهاتی می شوند .

حتی شرکت های پیمانکار طراحی وبسایت نیز گاهی اوقات این اشتباهات را انجام می دهند که باعث بروز مشکلاتی برای سایت و بازدید کنندگان آن و در نتیجه در آمد زایی سایت می شود و هیچگاه نمی توانند نتایجی را که باب میلشان بوده را از وبسایتی که ممکن است چندین میلیون تومان هزینه نیز در بر داشته بدست آورند .

در این مقاله قصد دارم تا به بررسی برخی از این اشتباهات رایج بپردازم تا با توجه بیشتر به آنها دچار مشکل نشویم ...

  • حمید تدینی

در این مقاله قصد داریم تا در ادامه مقاله ای با عنوان فریم ورک چیست ، به معرفی چندین فریم ورک برای هر یک از محیط های برنامه نویسی تحت وب مختلف بپردازم تا برنامه نویسان بتوانند برای انجام کارهای خود از این فریم ورک ها استفاده نمایند ...

البته قابل ذکر است که این فریم ورک ها حتما بهترین فریم ورک های مربوط به آن محیط ها نمی باشند و این فقط نظر شخصی بنده می باشد . اصولا هر برنامه نویس برای کار ، با محیط خاصی راحت تر می باشد و بهترین عمل برای وی انتخاب همان محیط برای انجام کارهای خود می باشد .

  • حمید تدینی

هر کتابخانه‌ای که تهیه و تنظیم شده باشد تا از تکرار در برنامه نویسی جلوگیری کند و کار برنامه نویس را ساده کند فریم ورک نامیده می‌شود. اما فریم ورک چیزی بیش از یک کتابخانه است. به عنوان یک شرکت برنامه نویسی وب را در نظر بگیرید . آیا این شرکت هرگاه سفارش یک وبسایت را می گیرد باید تمامی موارد مورد نیاز وبسایت را از ابتدا ایجاد و برنامه نویسی کند ؟

خیر . اینکار اصلا مقرون به صرفه نیست و هیچ شرکتی نمی تواند با این روش پیشرفت کند و نیازهای مشتریان خود را بطور کامل برطرف نماید . پس چاره کار چیست ؟

  • حمید تدینی


در طراحی نکته ای که نقش بسیار مهمی دارد یافتن یک هارمونی رنگ مناسب است. امروزه را ههای بسیار زیادی برای این کار وجود دارد و من به معرفی سایتی خواهم پرداخت که این کار را به راحتی و به صورت بسیار حرفه ای انجام می دهد.سایت Color Scheme Designer یک چرخ رنگ کامل در اختیار شما می گذارد که با استفاده از آن می توانید به راحتی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما برای یافتن هارمونی می توانید یکی از6 حالت mono، complemet، triad، tetrad، analogic، accented analogic را انتخاب کنید. علاوه بر این نمونه ای از آنچه که انتخاب کرده اید را می توانید در سمت راست صفحه ببینید.

  • حمید تدینی

در اینجا می خواهیم تجارت الکترونیک را برای شما کاربران عزیز توضیح داده و مزایا و معایب این صنعت را بررسی کنیم.


ابتدا تجارت الکترونیک: به معنی انجام تجارت کالا و خدمات با استفاده از ارتباطات راه دور و ابزارهای مبتنی بر آن است.


تجارت الکترونیک به طور کلی، بر سه جنبه خرید، فروش و مبادله با استفاده از روش های الکترونیکی تأکید دارد.

  • حمید تدینی

در دنیای امروزی ، تجارت الکترونیک نقش بسزایی را ایفا میکنید و در زندگی مردم رسوخ کرده است . به جرات میتوان گفت که برخی از افراد بدون تجارت الکترونیک از گشنگی خواهند مرد ! زندگی بسیاری از افراد امروزه بر مبنای تجارت الکترونیک و راه کارهایی که این سیستم نوین ارائه میدهد میچرخد و کمک شایانی نیز در سرعت ، دقت و امنیت کارها کرده است .

در این میان تجارت الکترونیک ، خود به انواع مختلفی تقسیم می شود که در اینجا به آنها اشاره ای کلی خواهیم داشت :

  • حمید تدینی